ظرفیت اشتغال در صنایع غذایی بی‌نظیر است پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد درپی قانون‌شکنى‌های متعدد لیست قیمت انواع میوه‌ در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | کاهش قیمت میوه محسوس‌تر می‌شود کشف کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره تقلبی در محدوده بلوار شهید طرحچی مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلافروشی‌های مشهد در ۱۵ اردیبهشت قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد | جریمه‌ای معادل ١٠٠ برابر نرخ انرژی روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال مصرف شده است سال گذشته در مشهد ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کردند افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارگران، خط مقدم جبهه اقتصادی هستند شاخص بورس برای چهامین روز متوالی منفی شد + نمای پایانی بازار (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پیش بینی بازار طلا و سکه| تورم، تقاضا برای خرید طلا را کاهش داده است

  • کد خبر: ۱۲۸۵۹۲
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
پیش بینی بازار طلا و سکه| تورم، تقاضا برای خرید طلا را کاهش داده است
رئیس اتحادیه فروشندگان طلاو سکه در مشهد گفت: تورم بروی سایر کالا‌ها بر قدرت خرید مردم تاثیر گذاشته است و تقاضا برای خرید طلا را کاهش داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، امروز ۱۶ مهرماه، هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار مشهد با نرخ یک میلیون و ۳۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تا الان معامله شده است. بهای انس جهانی طلا تحت تأثیر تحولات سیاسی جهانی، با توجه به مسائل جنگ اوکراین و کاهش ارزش دلار در هفته گذشته با ۵۴ دلار افزایش همراه بود و به ۱۷۱۶ دلار رسید.
در هفته گذشته قیمت سکه و طلا در بازار داخل تحت تأثیر بهای انس جهانی و نرخ ارز قرار گرفت و اوایل هفته متناسب بود و اواسط هفته به بالاترین سطح خود رسید، اما مجدداً در پایان هفته با افزایش همراه بود.

 هر قطعه سکه طرح قدیم ۵۵۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۳۵۰ هزار تومان، نیم‌سکه و ربع‌سکه هر کدام ۱۵۰ هزار تومان و سکه‌های یک گرمی نیز ۲۰ هزار تومان افزایش قیمت هفتگی داشتند.
یوسف تقی زادگان، رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و سکه در مشهد در باره وضعیت این بازار گفت: طی چند روز گذشته شاهد افزایش قیمت انس جهانی بودیم در کنار آن دلار هم به ۳۳ هزار تومان در همین مدت رسید و ناآرامی‌هایی که در سطح شهر‌ها به وجود آمده همه این‌ها باعث شد نرخ طلا هم افزایش پیدا کند.

وی تصریح کرد: مذاکرات برجامی هم تا حدودی متوقف شده است و همین امر باعث شد نگاه به سمت خرید طلا و سکه سوق پیدا کند مسلما طلا هم به تبع دلار و تحت تاثیر آن افزایش قیمت پیدا می‌کند.
به گفته تقی زادگان، اما امروز شاهد کاهش قیمت طلا بودیم که از یک میلیون و ۳۹۸ هزار تومان به یک میلیون و ۳۸۱ هزار تومان رسید و تحت تاثیر دلار که نرخش کاهش پیدا کرد طلا هم روند نزولی داشت. همچنین انس طلا هم طی این دو روز ۱۶ هزار تومانی روند کاهشی داشته است.

رئیس اتحادیه فروشندگان طلاو سکه یادآورشد: اگر مذاکرات برجام مراحل مثبتی طی کند و زمزمه آزاد سازی ۷ هزار میلیارد دلار از منابع ایران در بانک خارجی اتفاق بیافتد، با تزریق آن به بانک مرکزی تاثیر آن بروی دلار و به تبع آن طلاو سکه مشهود است.

تقی زادگان در باره تقاضای بازار داخلی برای طلا و سکه در این روز‌ها گفت: با توجه به اینکه ماه محرم و صفر را پشت سر گذاشتیم و این زمان معمولا برگزاری مراسمات عروسی بیشتر می‌شود، به دلیل تورم بروی بسیاری از کالا‌ها تقاضا مثل گذشته به این بازار برنگشته است؛ و به دلیل نبود قدرت خرید حتی برای مراسمات عروسی حداقل‌ترین خرید طلا انجام می‌شود.
وی افزود: بازار جهانی بیشتر از هر چیزی بر قیمت طلا و سکه تاثیر می‌گذارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->